Linkovi

Rupert Murdoch negira odgovornost; kaže da se osjeća 'posramljen'

  • Vijesti Amerike

Otac i sin Murdoch pred odborom britanskog parlamenta

Otac i sin Murdoch pred odborom britanskog parlamenta

James Murdoch je istražnom odboru u njegovo i u ime njegovog oca izrazio "veliko žaljenje“ zbog skandala, priznavši da takva novinarska praksa "nije u skladu sa standardima“ njihove kompanije News Corporation te da su on i njegov otac odlučni da "isprave počinjeno.“

Medijski tajkun Rupert Murdoch izjavio je na svjedočenju u britanskom parlamentu da je 'ponižen' skandalom oko nezakonitog preslušavanja i čitanja poruka u mobitelima privatnih građana od strane njegovog – sada ugašenog - tabloida News of the World. Međutim, Rupert Murdoch je naglasio da on nije odgovoran za ovu aferu.

Osamdesetogodišnji Rupert Murdoch odgovarao je na pitanja pred istražnim odborom britanskog parlamenta, zajedno sa sinom Jamesom, njegovim zamjenikom u globalnoj medijskoj firmi News Corporation.

Rupert Murdoch rekao je da je ovo 'dan kada je bio najviše posramljen“ u svom životu.

Međutim, upitan je li on odgovoran za "fiasko“ Murdoch je odgovorio negativno. Na pitanje tko je odgovoran, Murdoch je okrivio "ljude kojima je povjerio upravljanje, i možda one kojima su ti ljudi vjerovali.“

Svjedočenje je trajalo preko dva sata. Rupert i James Murdoch opetovano su se ispričavali za neovlašteno slušanje nekoliko tisuća telefonskih poziva od strane novinara tabloida News of the World. Rupert Murdoch je rekao da je bio "apsolutno šokiran, zgrožen i posramljen“ kad je prije dva tjedna saznao da je jedan novinar njegovog tabloida nezakonito ušao u poruke mobitela ubijene djevojčice Milly Dowler.

Britanski list Daily Mirror – koji nije u vlasništvu Ruperta Murdocha – insinuirao je da su neki Murdochovi uposlenici pokušali prodrijeti i u mobilne telefone žrtava terororističkih napada 2001. u Sjedinjenim Državama. Međutim, Rupert Murdoch je rekao da njegova kompanija nema "nikakvih dokaza“ da se to dogodilo te da misli da ni američki FBI nije pronašao nikakvih dokaza o tome u prvoj fazi svoje istrage.

James Murdoch je istražnom odboru u njegovo i u ime njegovog oca izrazio "veliko žaljenje“ zbog skandala, priznavši da takva novinarska praksa "nije u skladu sa standardima“ njihove kompanije News Corporation te da su on i njegov otac odlučni da "isprave počinjeno.“

Kompanija Ruperta Murdocha vlasnik je nekoliko američkih novinskih kuća, među kojima su najtiražnije poslovne novine The Wall Street Journal te jedne od glavnih američkih TV mreža informativnog programa, Fox News Channel.

XS
SM
MD
LG